Jdi na obsah Jdi na menu
 


 

ACCES MAX 250 – terénní čtyřkolka

r.v.2007

přední ochranný rám, naviják, přední a zadní nocič, tažné zařízení, brašna na věci, zásuvka 12V

 

ATV značky Acces Motor je v současné době jediným terénním vozidlem jednočlenného Off-road klubu Hamry, jehož základna je nyní na Zelené Lhotě. Jedno vozido pro jediného člena je poměrně rozumné množství. Čas nyní ukáže, jak se pracovní dvěstěpadesátka osvědčí v lehké práci a těžkém terénu nejhlubšího šumavského údolí.

 

VAZ 2121 NIVA - terénní vůz           

PO OSOBNÍCH A TECHNICKÝCH PROBLÉMECH  MIMO SLUŽBU

r.v.1989

přední ochranný rám, přídavná mlhová a dálková světla, radio pioneer, repro ze starého kina, zrcátka škoda 120, volant Dacia, náklonoměr, tažné zařízení 1,6t, koupena za 1kč

Pravý off-road z jehož vzhledu je patrno, že je používán. Během jednoho roku jsme nabourali o stromy všechny blatníky, ležícím stromem, který se ne a ne zlomit, promačkali kapotu a praskli přední sklo, propíchli zadní dveře o obraceč sena, promáčkli pravý práh o veliký kámen, zdeformovali o strom zadní nárazník při poruše brzd, zamáčkli přední nárazník i s ochranným rámem o pět centimetrů blíže k autu, utrhli pravý přední tlumič od skeletu (což se prý u Niv stává běžně) a mnohokrát urvali vnější zrcátka.

 

 

ŠKODA 120 OFF ROAD - terénní vůz

PO TECHNICKÝCH PROBLÉMECH PŘEDÁNA K EKOLOGICKÉ LIKVIDACI

 

r.v.1985

zvednutá zadní náprava o 4cm, přední ochranný rám, boční nášlapy, expediční zahrádka s držákem rezervy, dvě přídavná dálková světla, přídavná nezávisle zapínatelná couvačka, maska jeep, přídavný větrák pro řidiče a spolujezdce, zrcátka v barvě, stěrače s prodlouženým chodem + u spolujezdce stěrač z Peugeotu206, zvětšený přední nájezdový úhel (zmenšení spoileru), zvětšený zadní nájezdový úhel (zásuvka a mlhovka nad nárazníkem), alarm, CD radio panasonic + repro od Karla, terénní madlo před spolujezdcem, přídavný palivový filtr, odnímatelný ruční naviják, tažné zařízení 1t, přídavný sněžný pluh, pískací a létací orel

Naší škodě se leckdo podivuje a možná by se divili i sami výrobci, netušivše, jaký skvost před lety vyráběli. Střecha o oficiální nosnosti 50kg uveze bez potíží půl kubíku trámů nebo tři lidi, koule utáhne veliký podval na tři čtyřkolky, na němž je naložena půlmetrová vrstva mokrých prken. Pod převodovkou je důmyslně umístěn rám, který vyrývá kameny ze země, čehož důsledkem je fakt, že jsem doposud ulomil jen několik žeber olejové vany a neprorazil ji celou. Celý automobil je natolik pevný, že mu nedělá problém klouzat se po břiše, při větších nájezdových úhlech se opírat, eventuelně rýt zemi, předním nárazníkem a koulí, a jízdu po třech kolech zvládá na výbornou. Stejně jako to radí recenzent majitelům LR Freelanderu, který taktéž nemá redukci ani uzávěrku, platí u Š120 off-road pravidlo zařazené jedničky a čtyř tisíc otáček. Tímto způsobem je možno zdolat i prudší a bahnitější úseky. A když se to nepodaří, přijde na řadu naviják.

 

Náhledy fotografií ze složky Naše vozidla

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

731719711 nášlapy v nerezu Hamer

(Ivan, 5. 1. 2014 16:08)

Mám levý a pravý rám bočné original Hammer. Nebourané.Pěkné levý + pravý. Cena za oba 4t.kč. Silná roura 731719711

na druhou stranu

(Off-road klub Hamry, 31. 1. 2010 18:51)

Na druhou stranu, to, co se děje v Kavoň crazy rally, je už spíše ničení starých aut, než nějaký off-road. Důkazem jsou účastníci s favority a peugeoty. Takřka každé auto projede velmi těžký terén, ale na kvalitě a vhodnosti toho kterého (a stylu jízdy) závisí, zda to není jeho poslední jízda. Oceňuji pěkný přední rám na jedné ze škod a šnorchl na jednom z favoritů (zajímalo by mne, zda je konstruován jako funkční, a je-li, zda majitel vozu již někde našel brod s hloubkou přes půl metru, kde má zhruba favorit sériové sání, a tak dobrým podložím, aby jej projel automobil s předním náhonem a světlostí 9cm, aby sání na střeše využil).

Skodovky jsou nejlepsi auta

(Ludas, 31. 1. 2010 11:45)

City, jen blbec, ktery nevi, co je skodovka, se dokaze posmivat tomuto naprosto excelentnimu vozu. Sam na nej rad vzpominam. Jezdil jsem s nim asi 10 let, nesetril ho a nikdy me nenechalo ve stychu. Lepsi auto uz asi v zivote mit nebudu. A jestli jsi zabedneny, tak se nejdriv podivej, co se jezdi na Valassku se skodovkama, ktere uz nemuzou jezdit po asfalte z duvodu stk. Upozornuju Te, ze nejde o upravene specialy. http://n-joy.cz/video/kavon-crazy-rally-12/Ub36zy7ivYOE9Q4e

Re: CIty

(Off-Road klub Hamry, 11. 2. 2009 18:08)

Kdybychom měli pořádný káry, tak zapadnem taky, ale v těžším terénu. Máme káry, na které máme a jsi-li ofrouďák, víš, že jde především o přístup a o auto až na druhém místě. Dokladem toho jsou majitelé nablýskaných wranglerů a patrolů, kteří se bojí sjet s cesty a nevědí ani, kde se řadí uzávěrka, takže zapadnou dřív než my se Škodou. (z vlastní zkušenosti) Š120 offroad je skutečně haha, o Nivě už bych to netvrdil. Ale jde především o srandu. Poraď nám v diskusi, jak řešíš úmrtnost zrcátek nebo nám na Vo.Vasko@seznam.cz pošli foto svojí káry, ať můžem valit bulvy.

Káry

(City, 5. 2. 2009 15:04)

Kdybyste měli pořadny kary tak nezapadnete. Škoda 120 offroad haha:-D.